czwartek, 25 maja 2017

Weekend z dziećmi na Śląsku. Laser House. Mistrzowie światła.


Tak wygląda w środku Laser House
Ciemność, muzyka w wersji epickiej z mrocznym powiewem  ciemnej mocy .
Jak z gwiezdnych wojen.

Do tego wszystkiego delikatna mgiełka unosząca się w powietrzu. Subtelne światło i labirynt. 
Wszystko naznaczone oczekiwaniem gdzie jest wróg ?
Skąd wyskoczy ?

Mózg działa na wysokich obrotach. Na początku mamy problem ze znajomości labiryntu lub bardziej jego brakiem znajomości. Później jest już  łatwiej.

Wiemy gdzie przykucnąć, przez które okienko popatrzeć i z której strony może przyjść przeciwnik.



Czy to opis mrocznego filmu ? nie to super rozrywka w laser house.








Po długich namowach dzieci postanowiłem spróbować tej rozrywki.
Na http://www.laserhouse.pl wybrałem miejsce i będąc pełen wątpliwości z poczuciem że najprawdopodobniej zmarnuje kasę i nic nie dostanę w zamian wybrałem się na ta zabawę.

Już widziałem te marudzące dzieci.

Bo powiedzcie mi co może być fajnego w strzelaniu z lasera czy może światła. Co w tym zabawnego ? Rozumiem pinball gdzie biegasz w zaroślach i strzelasz z " prawdziwych" kul. Eeee no dobra kul z farbą. 
Nie czepiajmy się jednak.


Wydałem kasę i czekałem smutny.
Laser House


Rzeczywistość jednak nie miała takich pomysłów jak ja. Na początku krótkie szkolenie po którym ubrano nas w ciekawe wyglądające urządzenie. 

Wyglądałem jak niedorobiona wersja cyborga z klocków lego.

Potem już poszło. Ganianie po labiryncie, atmosferyczna muzyczka i mnóstwo zabawy oraz śmiechu.

Nawet troszkę strachu. To najmniejsze dziecko zgubiło się. Wiec radzę trzymać je przy sobie co tez ja zrobiłem. Zadziwiające jednak to najmłodsze 6 lat nadal chce tam wrócić.
Zabawa zostawia w umyśle posmak radości.


Laser House


Laser House
Standardem jest już możliwość zamawiania urodzin. jest również lokalna wyżerka, czy napoje.
Na razie nie znalazłem podobnej firmy. Laser house jest w kilku miastach domyślam się ze to ta sama firma. Na ich stronach można znaleźć upusty, bony. Również do innych miejsc na przykład McDonald's. kiedyś były tez upusty na Gruponie wiec warto patrzeć na tą stronę .

Poniżej przykładowy podglądowy nieaktualny już Grupon Laserhausa.



Zobacz nas na istagramie i Faceboku.


Pamiętajcie
"Święty spokój to kłamstwo liczy się tylko pasja."

Klimatyzacja






Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz